10 Ocak 2009 Cumartesi

seriyye...


"21:00 Kudüs Seriyyeleri: İsrail savaş uçakları, Şucaiyye'de Kudüs Seriyyeleri liderlerine ait 2 evi yerle bir etti."

vahşete karşı onurlu direnişi israhaber.com sitesinden takip ettim.
okuduğum haberlerin enformatik bir bilgi olmaması için dua ettim sürekli.
inanıyorum ki bir bilgi savaşı değil bu.
hamas birlikleri bütün güçlüklere, bütün satılmışlıklara,
bütün işbirlikçi alçaklara, bütün harici ve dahili bedbahtlara karşı
akıl almaz bir mücadele sürdürüyor.

elhamdülillah.

üzerindeki bombalarla zırhlı araçların üzerine atılmak ve bedenini
kuduse feda etmek nasıl bir imanın ürünü?
bizim sıcak yataklarımızda tahayyül edebilmemiz bile imkansız.

konuştuğum üç beş filistinli var.
duyduğum her iki kelimeden biri "elhamdülillah"
insan canı yanarken tanrıya daha çok yaklaşır diyeceğim ama
bu sözler öyle bir dökülüyor ki dudaklardan...
acı çekmekle, zorda olmakla ilgili değil bu, bir bilinç hali...

gazzeden yakınlarıyla konusurken artık "kendine iyi bak",
"bizi düşünme"den sonra "çok dua et" de eklenmiş konuşmalara.
bu aslında bir daha görüşürmüyüz allah bilir demek.

allah bilir elbet, allah bilir...

seriyye den bahsedecektim size...
mücadeleyi anlamak için kavramları anlamak gerekiyor.
seriyye diyor hamaslılar birliklerine.
kudus seriyyeleri, gazze seriyyeleri...
ne demek seriyye?

peygamber efendimizin bizzat başında bulunmadığı ama kendi adına hükmetmesi için komutan atadığı askeri birlik.
herşey yeterince açık değil mi?
birliğinin adı seriyye olan bir halktan korkmak gerekir!
ben olsam korkardım, yahudi!

9 ocak

Hiç yorum yok:

tagore