27 Ocak 2009 Salı

mitingini sevdiğimin sendikası!




yazıp yazmamakta tereddüt ettim.
ne gereği var, hem kime ne faydası olacak diye düşündüm.
içim içimi kemirdi, dayanamadım.
yazmamak daha kötü diye düşündüm.
ortada bir ayıp varsa ve ayıpta ısrar sözkonusu ise utanması gereken ben değildim dedim kendime.
işte böyleyken böyle...


israil terör örgütünün saldırıları devam ediyor, içimiz yanıyor.
bir kaç eylem yapılmış ankarada soğumamışız.
sokaktaki insan gereği gibi itibar etmiyor eylemlere.
telekom maçı iptal edilirken bin kişi kadardık, israil elçiliği önünde daha az. mısır elçiliği kalabalıktı birkaçbin kişi...
hepsi bu.
mcdonalds önünde yaptığımız eylem, ilk gece israil elçiliği önü...
istediğimiz gibi değildi.
istiyorduk memuruyla, işçisiyle öğrencisiyle ev hanımıyla insanlar dökülsün sokaklara.
sonra duyduk ki; memursen, AGD, hakiş, müsiad ve mazlumder ortak bir miting yapacaklar sıhhiye'de.
biz beyaz yürüyüşüde biliriz başka mitingleride!
hadi hayırlısı dedik.
halid meşal i konuşturmak istiyordu mazlumder...
ihh'dan ümit sönmez vasıtasıyla ulaştık meşal'e, bülent yıldırım suriyedeydi muhtemelen o görüştü.
ateşkes çalışmaları sürüyor dedi meşal ağabeyimiz.
cumartesi yine görüşelim. iyi, peki.
cumartesi oldu yine ulaştık, meşal'imiz benim sözcüm orada "dr. zuhri" o varken benim telefonla konuşmam olmaz.
o katılsın diye haber gönderdi.
bir tertip komitesi vardı ortada!
onlara iletildi. memursen hayır dedi. hamas temsilcisi konuşmayacak!
rivayet o ki daha sonra filistin elçiside konuşmak istemiş, hamas filistini temsil edemezmiş.
öyle demiş pabucumun elçisi!
buna da tertip komitesi izin vermemiş.
saygıdeğmez elçimiz yukarılara ulaşmış: biz konuşmayacaksak kimseler konuşmya buyurmuş!
ahmet davutoğlumuz girmiş devreye konuşturulmayacak hamas sözcüsü demiş. memursenimizin memur başkanı, geleceğimizin vekil ve bakan adayı emir komuta zinciri içerisinde emir telakki etmiş vazifeyi...
bu arada zuhri ankaraya gelmiş, yaralı hemşerilerini ziyaret etmiş, yanık nedeniyle gataya sevkedilen bir hastayı görmek istmiş.
askeri hastanemiz içeri dahi almamış hamas hükümetinin sözcüsünü!
zuhriye mahcup bir edayla konuşturulmayacağı söylenmiş...
hamas sözcüsü miting devam ederken istanbula dönmüş.

olan olmuş herneyse diyecekken duyulmuş mesele.
organizasyon komitesi adına ahmet kaytan adlı bir şahıs açıklama yapmış söylentilerin doğru olmadığını, mitingin daha önceden belirlenen program çerçevesinde yapıldığını ve hamas sözcüsünün konuşturulmaması gibi bir durumun gerçekleşmediğini söylemiş.
açıklama düzenleme komitesi adına yapılmış ama düzenleme komitesinin komite adına yapılan bu açıklamadan haberi yokmuş!

şimdi bekleyip göreceğiz...
bakalım bu miting, bakalım gazzede akan kan içimizden kimleri milletvekili ve bakan yapacak!

Hiç yorum yok:

tagore