25 Eylül 2008 Perşembe

Özel Bir Çizgi


bu çizgi hilal kaplan'a ait.
yıllar önce 97-98 di sanırım kusdili adıyla bir net dergi çıkarmıştık.
altı sayı ömrü olmuştu. evi taşırken elime yüzlerce disket geçti eskilerden kalan.
onları bilgisayarıma aktarıp, yokolmasına engellemeye uğraşırken unuttuğum ne hazinelerle karşılaştım.
yazdığım yazılar, bana yazılanlar... sağdan soldan derlediklerim arşivlerim aklınıza ne gelirse...
gariptir üniversiteden kalma metinler bile geçti elime, adını bile hatırlamadığım nice not.
eski defterleri karıştırmak zevkliydi, anmak geçmişi, üzerindeki tozları silip hatıraları tazelemek...
ama bu çizgi ve bir kaç çizgisi daha hilal kaplan'ın hepsinden zevkliydi.
bir zamanlar yenişafakta görürdüm çizgilerini, sonra birkaç kitapta rastladım, sonra bir daha karşılaşmadık.
eğer bu çizgi dili çizmeyi bıraktı ise gerçekten üzülürüm .
umarım yanılıyorumdur ve umarım hilal kaplan çizmeye, devam ediyordur.
çiziyorsa birgün biryerde rastlaşacağız nasılsa. o çizip ben okuduktan sonra karşılaşmak mukadder.
yolun açık olsun hilal kaplan...

Hiç yorum yok:

tagore