29 Aralık 2023 Cuma

MÜNACAAT

 

Yapmadıklarım için pişmanım.
Yapamadıklarım için mahcubum.Ben yoruldum hayat’ diyemiyorum, yorulacak kadar gayret etmedim.
Yarım asırdır sıkılı bir yumruk gibiyim, 
Parmaklarımı bir an gevşetmediğin için müteşekkirim.
Sevdim sevildim, öptüm öpüldüm.
Elime yabancı bir el değmedi.
Bir damla günah karışmadı kanıma.
Önüne koyabileceğim başka bir şeyim olsaydı koyardım.
Fakirim, çaresizim, affımı dilerim.
İstetmedin çok şükür, yokluk bilmedim.
Vermedin daha çok şükür, vermediğin için de teşekkür ederim.
Gözümü kamaştırmadı dünya, arzu duymadım güzellikleri için.
İstemedim istetmedin.
Mahcup ettim seni biliyorum, sen beni hiç mahcup etmedin.
Örttün ayıplarımı gizledin günahlarımı, kimseye göstermedin.
Seslendin ama kulak asmadım. 
Duyurdun duymadım, duymuşum gibi davrandım.
Anlattın ama anlayamadım.
Saklımın olmadığı bir tek sen varsın.
Herkesten bir çok şeyi saklayan ben, senden hiçbir şeyi saklayamadım.
Olmadı beceremedim, yapabilsem yapardım.
Herkes ayıplarımı vurdu yüzüme sen bir gün ayıplarımı karşıma çıkarmadın.
Af diledim arsızca, bir kez olsun geri çevirmedin.
Aranıyordum, teslim etmedin kimseye
Kimseye teslim olmama da müsaade etmedin.
Film her halükarda devam edecek biliyorum.
İyi son yoktur farkındayım.
Sadece kötü sondan kaçmaya çalışıyordum.Yapabilseydim yapardım’ derdim ama yapabileceklerimi de yapmadım.
Yoruldum diyemiyorum yormadın hiç ama ben yordum biliyorum.
Sevdirdiklerin için teşekkür ederim.
Lakin nefret ettirdiklerin için daha çok teşekkür ederim.
Düştüğümde ayağa kaldırdın.
Bitti zannettiğimde yeniden başlattın.
Haklı bir öfke, uslanmaz bir gönül verdin.
Herkesle kavga edecek kadar güç, gerektiğinde savrulacak bir yumruk verdin.
Beni terketmen için haklı sebeplerin vardı, terk etmedin.
Elin hep omzumdaydı hissettim.
Aşk verdin, öfke verdin, kavga verdin.
Sevdin, sevdirdin.
Ben seni sevdim ama biliyorum ki sen beni benden çok sevdin.
Boyun eğdırmedin dik tuttun başımı,
Herkese kafa tutacak güç verdin.
Ben sitem ettim sen hiç sitem etmedin.
Sen sevdirmesen ben sevemezdim.
Herkese hırçındım, herkese asi.
Bir tek sana mutedilim.
Sevgine güvenmesem sitem de edemezdim.
Gün geldi küstüm.
Yakınlığını bilmesem küsemezdim.
Verdiklerinle mutlu oldum, vermediklerine hiç gücenmedim.
Hamdım pişemedim. 
Yandım sönemedim.
Razıyım senden lakin rızandan emin değilim.
Mahcubum, affımı dilerim.



Üstün BOL
27 Aralık 2023

Hiç yorum yok:

tagore